Nordsjællands Efterskole 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Site for alle os, som gik på NE i året 06/07.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Holde fast i troen?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pelle
Meget aktiv
Meget aktiv
Pelle


Antal indlæg : 10
Age : 33
Location : Espergærde
Registration date : 02/12/07

Holde fast i troen? Empty
IndlægEmne: Holde fast i troen?   Holde fast i troen? I_icon_minitimeMan Apr 07 2008, 18:46

Jeg har noget jeg gerne vil dele med jer..

Nogle af jer kender det sikkert, når man lissom bruger al sin tid på arbejde, skole, venner og andre diverse ting. Når man koncentrerer sig om alt muligt andet end Gud. Det kan godt blive rigtigt svært i længden, og jeg begynder nogle gange at tvivle. Måske har man en periode hvor det hele går nemt, og lige pludselig bliver det hele sort, på grund af en lille ting, fordi man ikke lige har rygsækken fyldt op med kristen morale. Jeg ved ikke om jeg vrøvler, men det jeg mener, er at man måske glemmer at få Gud med i sin hverdag.

Jeg har lært mig selv en måde at hjælpe Gud med i hverdagen. Oftest vender man sig til Gud, hver gang man har det svært, og ønsker hjælp. Og der har jeg utallige gange oplevet Guds hjælp, gør det, men prøv også at takke Gud når du får en aflevering udskudt, eller når der er nogen der hjælper dig.

I det hele taget: Henvend dig til Gud, ligemeget hvordan du føler dig, og få ham med i din hverdag. Spørg efter hjælp når du mangler det, og husk så at takke for alt godt der sker, for alt det gode, er en gave fra Gud.

Ved ikke om jeg forklarer det ordentligt, men prøv bare at få gud med i alt hvad du laver. Han ønsker jo alt med dig. Exclamation
Tilbage til toppen Go down
Ingemann
Admin
Admin
Ingemann


Antal indlæg : 152
Age : 34
Location : Hillerød
Registration date : 26/11/07

Holde fast i troen? Empty
IndlægEmne: Sv: Holde fast i troen?   Holde fast i troen? I_icon_minitimeMan Apr 07 2008, 23:05

Amen!

Hvor er det et skønt budskab at høre, Pelle!
Tilbage til toppen Go down
 
Holde fast i troen?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nordsjællands Efterskole 06/07 :: Hyggestedet :: Missionshuset-
Gå til: