Nordsjællands Efterskole 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Site for alle os, som gik på NE i året 06/07.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lys og varme er roden til alt godt

Go down 
ForfatterBesked
Ingemann
Admin
Admin
Ingemann


Antal indlæg : 152
Age : 34
Location : Hillerød
Registration date : 26/11/07

Lys og varme er roden til alt godt Empty
IndlægEmne: Lys og varme er roden til alt godt   Lys og varme er roden til alt godt I_icon_minitimeSøn Mar 30 2008, 21:46

Foråret er på vej igen! Nu er vi lige ved at være der synes jeg! Sådan en dag, som det har været i dag, har været lækker!
Godt nok har den været en time kortere end den normalt er, men sådan ser jeg ikke på det. Jeg sidder her kl kvart i 7 og det er STADIG lyst udenfor. Hvor er det fantastisk! Hvis der er noget jeg elsker ved sommeren er det de sene lyse nætter. Det kan redde enhver dag, synes jeg!
Jeg fik lyst til at gå hjem fra kirke i dag. Dvs. det er en tur tværs gennem Hillerød, og gennem slotsparken blandt andet. Jeg lod mærke til hækkene, som var begyndt at få små blade på, græsset er begyndt at blive rigtigt grønt igen osv osv. Der er masser af ting der virkelig viser at vi går varmere og lysere tider i møde. Så glæd dig, der hvor du er. Glæd dig til varmen, solen og vandet ved stranden.

Måske ses vi på stranden! Jeg skal hvert fald bruge meget af mine tid her i sommer på at ligge på Nordsjællands kyster og FEDE den :p
Tilbage til toppen Go down
 
Lys og varme er roden til alt godt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nordsjællands Efterskole 06/07 :: Hyggestedet :: Frit forum-
Gå til: