Nordsjællands Efterskole 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Site for alle os, som gik på NE i året 06/07.
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fed oplevelse!

Go down 
ForfatterBesked
Ingemann
Admin
Admin
Ingemann


Antal indlæg : 152
Age : 34
Location : Hillerød
Registration date : 26/11/07

Fed oplevelse! Empty
IndlægEmne: Fed oplevelse!   Fed oplevelse! I_icon_minitimeOns Mar 12 2008, 23:56

Vil gerne lige dele en dejlig oplevelse jeg har haft inden for den sidste uge.

I sidste uge begyndte jeg at snakke lidt med en pige på skolen, og vi kom til at snakke om religion. Jeg spurgte hende om hun troede der var noget mellem himmel og jord, og det var hun slet ikke i tvivl om - hun vidste bare ikke hvad. Jeg fortalte hende at jeg var kristen. Hun blev lidt overrasket, men kunne ikke forstå at alt den godhed, som bibelen "lover", hvor den blev af, for hun havde haft et meget svært liv, og har det til dels stadig. Da hun sagde det, tænkte jeg: "Hun skal læse Jobs bog, for den siger da bedre end noget andet hvordan det er at mangle Guds kærlighed". Jeg spurgte hende om hun havde en bibel, og det måtte hun desværre sige nej til, men jeg gav ikke op, så jeg forærede hende en bibel i mandags, og hun har læst flittigt i den. Jeg ved ikke hvor meget hun har fået ud af det, men jeg håber hun får noget ud af det. Indtil videre har hun flittigt kommenteret hvad hun har læst, og hun har også stillet lidt spørgsmål. Synes det er en ubeskrivelig dejlig fornemmelse at sprede Guds ord. Jeg kan kun anbefale det!

Vær åben overfor hvad I tror på. I vil sikkert møde modstand, men i mange tilfælde, vil I også møde nysgerrige mennesker - det ved jeg! sunny
Tilbage til toppen Go down
 
Fed oplevelse!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nordsjællands Efterskole 06/07 :: Hyggestedet :: Missionshuset-
Gå til: